نوشته شده توسط : یاتای

راهنمای جامع انواع ملافه و وسایل مهم

ملافه یکی از قسمت های دکوراسیون منزل است که شامل چندین مورد با انتخاب های متنوع در بافت ها و سبک ها است. با داشتن لایه های ورق و عناصر متنوعی ، انتخاب محصولات تختخواب برای ساخت تخت خواب شما می تواند کمی گیج کننده باشد. علاوه بر این ، انتخاب تختخواب شما یک جنبه اساسی برای تعیین راحتی و زیبایی اتاق خواب شماست. بنابراین ، باید در انتخاب دقت کنید. برای ایجاد یک تختخواب با تصویر کامل و مستقیم از مجله دکوراسیون منزل ، باید درک درستی از محصولات مختلف تختخواب داشته باشید زیرا این امر خرید شما را بسیار آسانتر می کند. این شامل چندین لایه از ورق و پوشش است که برای توابع مختلف استفاده می شود.

روتختی

روتختی یک روکش تزئینی است که روی تخت کشیده می شود. در بالای ورق ها و سایر روکش ها قرار می گیرد. از پارچه نازک مانند پنبه ، چنیل یا پشم ساخته شده است. روتختی یک تکه همه جانبه است که کل تختخواب را در بر می گیرد و تمام راه را به زمین امتداد می دهد. این محصول تختخواب روشی سنتی برای زیبایی ظاهری به تخت خواب است.

روتختی


لحاف روتختی

لحاف روتختی پارچه ای تزئینی است که شبیه به یک روتختی است. بر خلاف روتختی که کل تختخواب را بپوشاند ، یک روتختی بالشها را پوشش نمی دهد. این تختخواب سبک وزن یا لحاف یا بافته است. این طراحی شده است که به عنوان یک افزودنی زینتی ، از روتختی ضخیم تر استفاده کند.

لحاف

لحاف روتختی یک پتو ضخیم ، کرکی است. این لحاف پر از الیاف مصنوعی به طور مساوی توزیع شده ، پرهای پایین ، ابریشم یا پشم است.در طیف گسترده ای از رنگ ها ، الگوها و سبک هاست. یک لحاف روتختی شیک و زیبا که در تاثیر بسزایی در اتاق خواب دارد.

لحاف

پتــو

پتو یک قطعه پشمی بزرگ ، مستطیل یا مربعی است که به عنوان روکش روی تخت برای گرم کردن استفاده می شود. این وسایل رختخواب را گرم می کند و هنگام خواب یا دراز کشیدن ، سرنشین تخت را گرم نگه می دارد. معمولاً از پشم ، پلی استر ، پنبه ، مخمل میکرو فیبر یا ترکیبی از الیاف ساخته می شود. بعضی از افراد از پتو به تنهایی استفاده می کنند در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند یک لایه ای برای تزئین تخت استفاده می کنند.

پتو تخت

دامن تخت

دامن تخت یک تکه پارچه تزئینی است که بین جعبه فنر و تشک قرار می گیرد. از طرفین تشک تا کف امتداد می یابد. هدف اصلی دامن تخت ، پنهان کردن طرفین فنر جعبه و در عین حال ظاهری شیک به تخت می دهد.

دامن تخت

بالش

بالش یک ماده مهم در رختخواب است که در هنگام استراحت شخص در هنگام خواب از بدن برای حمایت از بدن استفاده می شود. این یک کیسه پارچه مستطیلی است که با مواد نرم پر شده است تا راحت باشد. پرها ،  الیاف مصنوعی ، فوم حافظه  برخی از قطعات معمول هستند. اما اگر به بالشهای مصنوعی حساسیت دارید ، می توانید بالش های ارگانیک را برای خواب خوب بخرید.

انواع بالش متنوعی برای ساخت تخت مناسب وجود دارد که شامل بالش های قاره ای یا یورویی ، بالش های تزئینی ، بالش های خواب آور و بالش های تقویتی می باشد. یک بالش قاره ای یک بالش مربع بزرگ است که در مقابل تخت قرار می گیرد. یک بالش تزئینی به عنوان یک قطعه تزئینی روی تخت استفاده می شود. در شکل ها و اندازه های مختلفی موجود است. یک بالش خوابیده به شکل مستطیل شکل است. این بالش معمولاً برای حمایت از سر هنگام خواب است. سرانجام ، یک بالش بلند باریک (لوله‌ای) است که پشتی یا بازوی یک شخص را پشتیبانی می کند. این شبیه به بالش بدن است که در ایالات متحده استفاده می شود و در هنگام خواب در آغوش گرفته می شود.

بالش

محافظ بالش روکشی است که برای بالش های خوابیده استفاده می شود. این یک مورد قابل جدا شدن است که یک زیپ یا یک بازشو در یک انتها برای قرار دادن بالش وجود دارد. یک بالش معمولاً از پارچه نرم مانند پنبه ساخته می شود و برای جلوگیری از سوزش و آسیب پوست باید حداقل دو بار در هفته عوض شود.

بالش

امیدواریم مطالب بالا مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و همچنین خرید محصولات تخت خواب، روتختی، بالش و تشک به وب سایت یاتای مراجعه فرمایید و یا با کارشناسان فروشگاه اینترنتی یاتای با شماره هایی که در زیر درج شده است تماس حاصل فرمایید.

021-66274015-19

 

 

منبع:dormio.ca



:: برچسب‌ها: لحاف تخت , روتختی , تشک طبی , تشک تحت , بالش , تخت خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یاتای

راهنمای خرید میز ناهارخوری

میز ناهارخوری علاوه بر اینکه  مکانی است که افراد خانواده و دوستان در کنار یکدیگر جمع می شوند به عنوان یک کانون و مرکز درون منازل شناخته میشود. اگر شما قصد خرید یک میز غذاخوری را دارا می باشید و میخواهید از ست نهارخوری خود به مدت طولانی استفاده نمایید مطمئنا نیازمند یک انتخاب درست و دقیق هستید که بعدا از خرید خود دلزده و پشیمان نشوید. برای انتخاب یک میز ناهار خوری دقیق و با کیفیت ابتدا باید از کیفیت  و مقاومت بالای میز خود اطمینان حاصل کنید.این میز باید برای همه افراد خانواده مناسب باشد و همه بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند . از طرفی چون خرید یک میز غذاخوری برای شما هزینه تقریبا زیادی را به بار می آورد پس بهتر است  در انتخاب و جستجوی میز مناسب به طور کافی وقت گذاشته و تمام معیارهایی که برای شما یک میز ناهارخوری مناسب را پدید می آورد سنجیده و بررسی نمایید. در ادامه نکاتی را که جهت انتخاب یک میز غذاخوری حائز اهمیت است را برای شما آورده ایم.

میز نهارخوری چوبی

میز ناهارخوری خود را از مواد اولیه مقاوم و با کیفیت انتخاب کنید:

اگر میخواهید با وجود داشتن مهمانی های متعدد و همچنین تمیز کردن مداوم میزتان، میز غذاخوری شما برای یک مدت طولانی برای شما بادوام و مقاوم بماند و آسیبی به آن وارد نشود بهتر است از میزهای ساخته شده از چوب طبیعی استفاده نمایید. چوب های طبیعی مانند چوب راش، چوب  بلوط، چوب گردو،چوب افرا، چوب هامون و ... است. چوب های غیر طبیعی مانند چوب های مهندسی شده و کامپوزیت که به آنهای چوب های مصنوعی گفته می شود مانند چوب های ام در اف و تخته های چند لایه  است که امکان دارد برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد اما دوام و عمر طولانی میز های ساخته شده با چوب طبیعی را نخواهند داشت. پس پیشنهاد ما  برای انتخاب جنس میزتان استفاده از چوب های طبیعی می باشد. البته میز چوبی در مقایسه با میزهای نهارخوری فلزی، شیشه ای  و ... گزینه مناسبتری می باشد زیرا شما تمایل دارید که به مدت طولانی در منزل از میز خود استفاده نمایید.

میز غذاخوری شیشه ای

میز نهارخوری شیشه ای:

درست است که میزهایی جنس چوب برای شما یک اولویت بسیار خوب می باشد اما زیبایی و کارآمدی میزهای شیشه ای را در منزل خود دست کم نگیرید. از مزیت های میز های شیشه ای ناهارخوری می توان به این نکته اشاره نمود که  با بسیاری از سبک های تزئیناتی و دکوراتیو منزل شما به راحتی انطباق می یابند. از آنجایی که میزهای شیشه ای دارا قدرت بازتاب نور بسیار بالایی می باشند برای فضاهایی که شما تمایل دارید روشن تر و دلبازتر به نظر برسند بسیار مناسب خواهند بود. امروزه با افزایش ایمنی و مقاومت و ضخامت میزهای شیشه ای ضریب امنیت و استحکام این جنس  با افزایش ضخامت آنها بالاتر رفته است و به این معنی می باشد که میزهای شیشه ای در برابر خراش و گرما مقاوم خواهد بود و در اثر ضربه  به سختی آسیب می بیند.

میز غذاخوری قدیمی

استفاده از میزهای ناهارخوری  قدیمی  از جنس چوب طبیعی:

اگر شما دارای فرزند کوجک در منزل هستید و همچنین علاقمند به وسایل قدیمی می باشید استفاده از میزهایی از جنس چوب طبیعی  و دست دوم که ممکن است از میراث بجا مانده از خانواده شما و یا هر شخص دیگری باشدو یا میزهای قدیمی که کشاورزها استفاده می کرند به دلیل وجهه طبیعی که دارا می باشد و خطوط ی که در طی زمان و استفاده بر روی آن پدید امده است با توجه به سبک دکوراسیون منزل  و سلیقه شما  گزینه ایده آلی می تواند باشد . با انتخاب اینگونه میزها شما دیگر نگران نخواهید بود که فرزند شما باعث ایجاد خراش بر روی میز شود.

میز ناهارخوری سنگی

میز غذاخوری سنگی:

شما با انتخاب یک میز غذاخوری از جنس سنگ مرمر قطعا میهمانان خود را تحت تاثیر قرار خواهید دارد. میزهای ساخته شده از سنگ مرمر معمولا دارای قیمت بالایی نسبت به سایر میزهای ناهارخوری می باشند و همیشه اینگونه از میزها  را می توانید در فروشگاهای بزرگ پیدا کنید. میزهای نهارخوری از مرمر بسیار زیبا و شیک می باشند و امروزه در بازار دکوراسیون  ومبلمان طرفداران بسیاری را پیدا کرده است. اگر این نوع از میزها مطابق با سلیقه شما هستند در خرید آن درنگ نکنید زیرا جذابیت و زیبایی این میز باعث می شود در منزل خود فضایی زیبا و مدرن در اختیار داشته باشید. این جنس بسیار زیبا و شیک  با اشکالاتی نیز همراه است که نگهداری از آن را بسیار سخت می کند. میز های مرمر به دلیل جنس خاصی که دارا می باشند بسیار سنگین و حجیم بوده و جابجایی آن به راحتی برای شما امکان پذیر نخواهد بود. از طرفی  در نگهداری این میز باید نهایت دقت را بکار گیرید زیرا این میز ممکن است به راحتی ترک خورده و لک شود. بهتر است برای جلوگیری از لکه شدن میزهای مرمر و سنگی  پس از استفاده از آن سریعا میز را تمیز نمایید وراه حل آسانتر انکه وقتی از نوشیدنی ها و قضاهایی استفاده می کنید که باعث آسیب رساندن و لک شدن  میشود بهتر است از یک رومیزی استفاده نمایید.

میز چند لایه

میزهای ساخته از تخته سه لایه:

تخته های سه لایه بسیر سبک و البته با دوام هستند. میزهایی که با تخته های سه لایه ساخته شده اند را شما به راحتی می توانید در منزل خود مونتاز نمایید و از زیبایی آن و سبک مدرنی که به منزل شما می بخشد لذت ببرید همچنین در زمانی که می خواهید آن را جابجا و به مکان دیگری غیر از منزل خود انتقال دهید می توانید به راحتی آن را جدا و بسته بندی نمایید. این نوع از میز گزینه خوبی برای افرادی می باشد که به دنبال سبک ها جدید و آسیایی هستند.

میز فلزی

جابجای آسان میز ناهارخوری:

اگر شما در دسته افرادی قرار دارید که میخواهید میزی را در اختیار داشته باشید که بتوانید به راحتی آن را جابجا نمایید از خرید میزهای فلزی سنگین و یا سنگ مرمر نا امید نشوید. اگر این دو نوع میز مورد علاقه شما می باشند می توانید در استفاده از میز های سنگی  ازمیزهایی استفاده نمایید که دارای پایه های جداشونده از سطح میز باشند و شما بتوانید به راحتی آن را جابجا نمایید. همچنین میزهای سنگی با طراحی گرد و کوچک مناسب شما خواهند بود. اگر به فلز علاقمند هستید می توانید از ست های غذاخوری استفاده نمایید که در طراحی آن از تلفیق چوب و فلز با یکدیگر استفاده شده است و معمولا در این نوع از میزها از فلزهای سبک استفاده می شود. اینچنین میزهای بسیار متناسب با دکوراسیون های صنعتی و یا دکوراسیون های مدرن امروزی می باشد.

میز گرد

 میز نهارخوری گرد:

اگر شما دارای فضای مربع شکل در منزل خود هستید میزهای گرد در این فضاها بسیار مناسب به نظر می رسند. این میزها در اکثر اتاقها فضای دلچسبی را برای شما به وجود می آورند.اگر شما یک ست ناهارخوری شش نفره  گرد را خریداری نمایید به راحتی می توانید در مابین صندلیها یک یا دو صندلی دیگر قرار دهید و تعداد نفرات بیشتری از میز غذاخوری شما استفاده نمایند در واقع هرچه قطر میز شما بزرگتر باشد تعداد افراد بیشتری از میز شما میتوانند استفاده نمایند. در صورتی که در میزهای که به شکل مستطیل طراحی می شوند شما این امکان را نخواهید داشت زیرا طراحی این میزهای به گونه ای است که در دو طرف میز فقط یک صندلی می تواند قرار گیرد.

میز کلاسیک

میز غذاخوری کلاسیک:

به طور کلی میزهای غذاخوری با طراحی کلاسیک به اندازه کافی و بزرگ هستن و مناسب خانواده هایی می باشند که به طور مرتب در کنار یکدیگر جمع می شوند و فضای زیادی را مورد نیاز دارند. این نوع از میز غذاخوری معمولا از چوب های راش،  بلوط و کاج تهیه می شوند استفاده از این نوع چوب در ساخت این سبک از میز ناهارخوری باعث شده است که بسیار مقاوم و مستحکم باشند. این سبک از مبلمان با طراحی ساده وشیک خود مناسب  برای اکثر منازل می باشند و در مناسبتهای مختلف برای شما کارآمد خواهند بود. امروزه اکثر میزهای غذاخوری با سبک کلاسیک دارای پایه های ظریف می باشند و شما به راحتی میتوانید یک تابلو فرش زیبا را با آن ست کنید.

 میز رنگ خنثی

از رنگ های مد روز پیروی نکنید:

امروزه از رنگ های سرد و خنثی بسیار طرفدار پیدا کرده است. اما دقت کنید انتخاب رنگ هایی که برای یک مدت مد می شوند کار عاقلانه ای نمی باشد زیرا بعد از مدت کوتاهی دیگر برای شما آن جذابیت سابق را نخواهد داشت. رنگ های کلاسیک مانند قهوه ای، قرمز، آبی و زرد رنگهایی هستند که برای شما قدرتماندگاری بالایی خواهند داشت. در منازلی که دارای سبک و سیاق آسیایی می باشند رنگ قرمز پرطرفدار است. در منازل ما ایرانی های معمولا رنگهای در طیف قهوه ای و رنگهای چوب بسیار پرطرفدارتر هستند. پس در انتخاب رنگ میز ناهارخوری خود  رنگی را مورد انتخاب قرار دهید که  در طی زمان برای شما خسته کننده نباشد.

میز مشکی

رنگ سیاه را انتخاب نکنید:

انتخاب رنگ مشکی برای وسایل منزل همیشه خاص، زیبا و جسورانه بوده است. نگهدای یک میز غذاخوری مشکی بسیار مشکل است بخصوص که میز شما از نوع روکش دار باشد زیرا به هرعلتی  اگر روی میز یا صندلی شما خط  و خشی اتفاق بیافتد به دلیل  رنگ تیره میز و صندلی شما این ایراد در چشم بیننده بیشتر نمایان خواهد شد. اما اگر شما شخصی هستید که با وسواس و دقت فراوان از وسایل خود نگهداری می کنید  این رنگ انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

همراهان عزیز فروشگاه اینترنتی یاتای در این مطالب ما سعی کردیم تمام مطالب مورد نیاز شما را جهت یک انتخاب هوشمندانه و درست میز ناهارخوری برای شما گردآوری نماییم. در صورت تمایل به خرید میز نهارخوری از مدلهای فروشگاه اینترنتی یاتای با ضمانت اصل بودن کالا و ارسال به سراسر کشور دیدن فرمایید.

در ضمن کارشناسان فروشگاه اینترنتی یاتای با کمال میل آماده پاسخگویی به سوالات، مشاوره و راهنمایی خواهند بود.

 

منبع: https://www.forbes.com



:: برچسب‌ها: میز , میزغذاخوری , میزناهارخوری , میزنهارخوری , خرید میزناهارخوری , قیمت میزنهارخوری ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یاتای

طراحی و تولید میزهای غذاخوری

ساخت میزهای ناهار خوری به مواد مختلفی متکی است. یک میز ممکن است فقط از یک ماده ساخته شود ، یا ممکن است طرحی باشد که از مواد مختلف برای قاب یا پاها و رومیزی استفاده می کند. در اینجا برخی از موادی که بیشتر میزهای ناهار خوری از آنها ساخته شده است:

1- چوب

چوب محبوب ترین انتخاب برای یک میز ناهار خوری است. چوب طبیعی هرگز از مد خارج نمی شود و با هر سبک طراحی و طرح های تزئینی داخلی کار می کند. چوب جامد گرما می بخشد و جذابیتی بی موقع به همراه می آورد. انواع چوب سخت مانند بلوط ، توس ، چوب ماهون ، گردو ، افرا ، خاکستر و گیلاس نسبت به همتایان  چوب کامپوزیت پایدار ، بادوام و گرانتر است. گزینه های چوب نرم برای یک میز شامل کاج ، سدر ، صنوبر  و کاج اروپایی است. چوب سخت و چوب نرم را به راحتی می توان رنگ آمیزی کرد به گونه ای که همیشه پایدار بماند.

میز چوبی

برخی از افراد به دلیل جذابیت و تاریخچه آن ، چوب های طرد شده را انتخاب می کنند ، به ویژه آنهایی که فضای داخلی روستایی دارند. این نوع چوب اغلب از انبارها ، ساختمانهای قدیمی صنعتی و کارخانه ها تهیه می شود. در همین حال ، کسانی که به دنبال جایگزین ارزانتری برای چوب جامد هستند ، محصولات چوبی کامپوزیتی مانند MDF ، تخته سه لا ، تخته ذرات یا نئوپان را انتخاب می کنند که می توانند با روکش چوب پوشانده شوند.

 

میز مدرن چوب منبسط می شود و منقبض می شود و در اثر گرما و رطوبت آسیب می بیند ، بنابراین به استفاده و نگهداری دقیق احتیاج دارد. سطح را می توان به راحتی خراش داد ، و به ویژه در چوب آغشته قابل مشاهده هستند. با این حال ، نکته خوب در مورد چوب این است که می توان آنرا ماسه زد و دوباره رنگ آمیزی کرد.

 

 

 

2- شیشه

تاپ های میز شیشه ای بسیار کاربردی هستند. به علاوه ، آنها ظریف هستند و ظاهری براق و مدرن را به یک اتاق غذاخوری منتقل می کنند. قاب آن بسته به نوع سلیقه یا دکوراسیون داخلی موجود شما می تواند از چوب ، فلز یا سنگ ساخته شود. مناسب برای کسانی که می خواهند اتاق خود جادارتر به نظر برسد. همچنین ، یک فرش زیبا و صندلی های شیک از این نوع میز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند ، زیرا قابل مشاهده خواهد بود.

میز غذاخوری شیشه ای

 

میزهای شیشه ای برای دکوراسیون منازل مدرن ، پیشرفته ، مینیمالیستی و مدیترانه ای مناسب هستند. شیشه در برابر گرما و رطوبت مقاومت بالایی دارد. در صورت ریختن هر چیزی ، می توان آن را به راحتی از بین برد.

3- فلز

میز های فلزی محکم ، بادوام و قابل لمس هستند. تمیز کردن آنها نیز آسان است و به نگهداری کمتری نیاز دارد. ظاهری مدرن و مبهم به یک اتاق ناهار خوری می بخشد ، بنابراین مناسب خانه های صنعتی و معاصر است.

4- مرمر

مرمر برای میزهای آشپزخانه معمولی است ، اما به دلیل داشتن ظرافت بسیار زیبا ،  از نوع میزهای ناهار خوری لوکس است. برای کسانی که می خواهند یک سطح بافتی سنگین ، با دوام و تمیز داشته باشند که تمیز کردن آن آسان باشد، یک میز ناهار خوری مرمر مناسب است.  میز های غذا خوری مرمر مناسب فضای داخلی با سبک های سنتی ، مدرن و حتی معاصر است.

اما از آنجا که سنگ مرمر سنگ نرم است ، آسیب پذیر است ، بنابراین ممکن است خراشیده شود. برای حفظ ظاهر خوب آن باید مهر و موم شود. از قرار دادن گلدان ها و ظروف بسیار داغ یا یخی به طور مستقیم در قسمت بالای مرمر خودداری کنید زیرا به خوبی در اختلاف دمای شدید تنظیم نمی شود.

5- سنگ گرانیت

گرانیت ماده دیگری است که در میزهای آشپزخانه و حتی ظروف آشپزخانه مانند قابلمه های گرانیتی معمول است اما برای یک میز ناهار خوری غیرمعمول است. این گزینه در خانه های با سبک سنتی و یا در فضاهای باز طرح معاصر مشاهده می شود. به طور معمول ، میزهای گرانیتی برای مطابقت با طرح کلی طراحی داخلی بصورت سفارشی ساخته شده اند.

گرانیت با دوام ، مقاوم در برابر باکتری ها و گرماست و همچنین تمیز کردن آن نیز آسان است. مانند مرمر ، آسیب پذیر است ، بنابراین برای حفظ ظاهر خود نیاز به آب بندی و اصلاح دارد. همچنین ، جابجایی آن گران و بسیار سنگین است ، بنابراین باید در نظر بگیرید که به مدت طولانی در خانه ای که زندگی می کنید ساکن هستید.

6-کوارتز

کوارتز یک سنگ غیر آسیب پذیر است که از دوام بالایی برخوردار است. این لمس براق و مدرن را به فضای ناهار خوری شما ارائه می دهد. برخلاف سنگ مرمر و گرانیت ، کوارتز نیازی به آب بندی ندارد ، اما می تواند خراشیده یا تراشیده شود. همچنین ، برای یک میز کار کمی سنگین است و برای پشتیبانی از وزن مناسب ، به یک پایه و با دوام مناسب نیاز دارد.

7- لمینت

لمینت یک مصالح ساختمانی چند لایه است که می تواند از PVC ، ملامین با مقداری دانه چوب به منظور تقلید از ظاهر چوب واقعی استفاده کند. برخی از میزهای لمینت ممکن است به رنگهای ساده مانند سیاه و سفید به چشم بیایند. مناسب فضای داخلی با دکوراسیون مدرن است. این ماده محکم ، بادوام و مقاوم در برابر خراشیدگی و سایش است. این میز یک گزینه ارزان برای کسانی است که به دنبال میزهای طرح چوب و سبک هستند.

 

 

میز غذاخوری لمینتی

8- پلاستیک

پلاستیک ارزان ترین قیمت از همه است ، و مناسب ترین بودجه  برای هر کسی تبدیل است.  بسیار سبک ، راحت ، تمیز کننده ، ضد آب است و در رنگ ها و سبک های مختلفی ارائه می شود. با این حال، از زیبایی و جذابیت چوب واقعی ، شیشه یا سنگ برخوردار نیست و نمی تواند دوام و طول عمر یکسانی را ارائه دهد.

 

 

 

منبع:athomemum.com



:: برچسب‌ها: میز غذاخوری , میز شیشه ای , میز چوبی , میزغذاخوری کمجا , ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یاتای

یکی از مهمترین عوامل در دکوراسیون اتاق خواب های کوچک استفاده از تزئینات و چیدمان است. شما با استفاده از ترفندهای دکوراسیون و تزئینات می توانید فضای اتاق خواب کوچک را بازتر و بزرگتر نشان دهید.

تختخواب

از فضا عمودی استفاده کنید.

وقتی با یک اتاق  کوچک سر و کار دارید که فضای کف آن نیز بسیار کوچک می باشد با استفاده درست و کارآمد  از سقف می توانید باعث می شوید نگاه مخاطب به سمت بالا کشیده شود و فضای بزرگتری را داشته باشد. همچنین با استفاده از قفسه هایی که از کف تا سقف نیز امتداد دارند علاوه بر بزرگتر نشان دادن اتاق شما باعث می شوند فضای  بسیاری را ذخیره کنید. بهترین مکان برای ایجاد قفسه های فضاهای فرو رفته داخل دیوار است. سعی کنید رنگ قفسه های اتاقتان با رنگ دیوار آن یکی باشد.

آینه اتاق خواب

استفاده از آینه

همه ما به یک آینه قدی جهت اتاق خوابمان نیازمندیم که بتوانیم به طور کامل خود را درون آینه مشاهده کنیم. اما در اتاق خواب های کوچک می توانیم از موارد بیشتری از آینه های استفاده کنیم . آینه ها با بازتاب نوری که دارند روشنایی بیشتری را در فضای اتاق خواب منعکس می نمایند و فضای بازتر و روشن تری را به شما هدیه می دهند. روشهای بسیاری  برای بکار گرفتن آینه ها وجود دارد:

  • درهای آینه ای کمدها
  • آینه های تزئینی بر روی کمد
  • آینه های تراش خورده بر روی تخت
  • آینه های کوچک و زیبا دسته بندی شده با فریم های مجزا از هم
  • چراغ های آینه دار یا کرومی

یک یا چند مورد از موارد بالا را در دکوراسیون اتاق خواب خود بکار بگیرید و نتیجه حیرت انگیز آن را در اتاق خود مشاهده کنید.

سرویس خواب

سرویس خواب خود را پایه دار انتخاب کنید.

سرویس خوابی را انتخاب کنبد که پایه دار باشد تا احساس مطبوع و بازتری را نسبت به اتاق خود داشته باشید.لازم نیست همه وسایلی را که در اتاق خواب دارید دارای پایه باشد. همین که یکی از وسایل دارای پایه باریک و بلند باشد و قسمت کف و دیوار اتاق خواب را برای شما به نمایش بگذارید برای بزرگتر نشان دادن اتاق شما کافی می باشد لازم نیست پایه ها خیلی بلند باشد در حدی که فضایی از اتاق را نمایان کند کافی است.

پرده اتاق خواب

مطابقت پنجره و دیوار

در اتاق خواب های بزرگ شما به راحتی میتوانید از پرده هایی با رنگ متضاد استفاده کنید. اما در اتاق خواب های کوچک بهتر است از رنگ پرده و دیوار یک رنگ و یا نزدیک بهم باشد. این امر باعث می شود که چشم بیننده در کل فضای اتاق در گردش باشد و در یک نقطه متمرکز نشود ودر چشم بیننده اتاق شما دارای فضای بازی باشد. برای اینکه فضای اتاق خواب شما از یکنواختی در بیاید می توانید از یک رنگ خیلی نزدیک به رنگ دیوار یا پنجره استفاده کنید که اتاق شما را از بی روح بودن رنگ سفید در بیاورد برای مثال می توانید برای کاغذ دیواری از رنگ خاکستری روشن استفاده کنید. اما اگر از رنگ های گرم وتیره استفاده کنید باعث میشوید فضای اتاق کوچکتر بنظر برسد.

چراغ اتاق خواب

استفاده از چراغ در بالای تختخواب

شما میتوانید از چراغ های دیوارکوب در بالای تخت خواب و متمایل به خود تخت استفاده کنید این امر باعث می شود نگاه و زاویه دید به سمت بالا کشیده شود و نور کافی برای اتاق خواب شما تامین شود . هرچه نور در اتاق خواب شما بیشتر باشد و زاویه های تابش نور مناسب باشد شما با اتاق دلبازتری روبرو خواهید بود. همچنین استفاده از این چراغ ها زیبایی دکوراسیون اتاق خواب شما را چندین برابر می کند.

اتاق خواب

برهم زدن

هیچ چیز به اندازه آشفتگی و به هم ریختگی در یک اتاق خواب کوچک  نظم را به هم نمی زند. یکی از ساده ترین راهها برای باز کردن فضا و فرار از آشفتگی و بهم ریختگی بهتر است وسایلی را که برای شما جذاب و کاربردی نیستند را از اتاق خارج سازید و بهتر است از چند اثر هنری زیبا، تابلو، گلدان و ... استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که داشتن اتاق کوچک به منزله این نمی باشد که شما  یک اتاق برهنه و استریل بدون هیچگونه وسیله ای را داشته باشید با استفاده از این وسایل میتوانید یک اتاق شاد و البته با فضای باز داشته باشید.

اندازه تختخواب

تختخواب خود را به عنوان مقیاس در نظر بگیرید

اگر اتاق خواب شما کوچک است لزوما نیاز نمی باشد که شما تختخواب کوچکی هم داشته باشید بهتر است تخت خواب شما به گونه ای باشد که فضای مناسب برای قرار دادن سایر وسایل و قطعات سرویس خواب شما را فراهم آورد. همانند تصویری که مشاهده میکنید تخت خود را طوری انتخاب کنید که بتوانید در کنار آن از یک کمد استفاده نمایید و غالبا سعی کنید از کمدهای باریک، بلند و پایه دار استفاده کنید نه کمدهای کوتاه و پهن که فضا را بسته تر نشان دهد.

رنگ اتاق خواب

رنگ های روشن و سبک را انتخاب کنید.

حتما شنیده اید که رنگ سفید برای اتاق فضای بازتری را به نمایش می گذارد. این امر به طور کلی صادق است اما این به این معنی نیست که اتاق خواب خود را مانند اتاق عمل یکدست سفید چیدمان نمایید بهتر است  رنگ سفید را همراه با سایه روشنی از رنگهای آبی و خاکستری ترکیب کنید که اتاق شما از حالت بی روحی خارج شود. اگر تمایل دارید فضای گرمتری را در اتاق خواب خود داشته باشید مب توانید از رنگهای سبز، بنفش و آبی کمرنگ نیز استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: تختخواب" سرویس خواب" اتاق خواب" دکوراسیون اتاق خواب" چیدمان اتاق خواب" دیزاین اتاقخواب" اتاق خواب کوچک" دیزاین اتاق خواب کوچک" تشک" روتختی" تخت خواب" ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یاتای

چگونه مبلی را که دارای لکه قدیمی هست تمیز کنیم؟

مبل ها با هر نوع پارچه ای که باشند امکان کثیف شدن آنها خیلی زیاد هست. مخصوصا در تهران که با وجود آلودگی هوا باعث میشود دوده ها و سیاهی ها روی مبل و فرش های شما بنشیند و تمیز کردن آنها به مراتب سخت تر هست. ولی جای نگرانی نیست چون ما به شما می گوییم که چگونه مبل هایتان را تمیز کنیدلبخند

1- اولین راه حلی که برای مبل های دارای گرد و غبار می تونه تقریبا کارساز باشه، استفاده از یک برس سفت و سخت است. با این برس لکه ها و خاک های رو پارچه را تمیز کنید. ولی باید حواستان باشد که به پارچه مبل آسیب نزنید.

2-معمولا در بیشتر خانه ها از بخار شوی برای تمیز کردن مبل و فرش استفاده می کنند. ولی ممکنه این وسیله در بیشتر خانه ها نباشه... 

پس یک حوله نرم را بردارید و آن را با آب گرم اسپری کنید و مبل را تمیز کنید. البته پارچه مبل های فروشگاه اینترنتی یاتای مشابه پارچه های نانو است که به راحتی می توانید آن ها را تمیز کنید، بدون اینکه لکه ای بر روی آن باقی بماند. 

فروشگاه اینترنتی یاتای انواع مبل راحتی و کلاسیک را در اختیار مشتریان قرار داده که به راحتی می توانید نوع پارچه خود را انتخاب کنید و در صورت نیاز می توانید با کارشناسان فروشگاه یاتای که شماره آن در زیر درج شده است تماس حاصل فرمایید. 

021-66274015-19

در آینده نزدیک حتما مطالب بیشتری راجع به تمیز کردن مبل منتشر خواهیم کرد...

مبل چستر مدل اسکار



:: برچسب‌ها: تمیز کردن مبل , مبل چستر , پارچه مبل , پارچه نانو ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یاتای

مبل راحتی سارین

 

مبل راحتی سارین یکی دیگر از انواع مبل می باشد که دارای طرحی تلفیقی از سبک مبلمان کلاسیک و مبلمان اسپرت می باشد. در واقع این مبل دارای سبک خاصی از طراحی می باشد در مبل راحتی سارین کوسن های این مبل جذابیت آن را چندین برابر نموده است. ست راحتی سارین دارای دو کاناپه سه نفره و دو عدد مبل تکی  می باشد درواقع ست سارین هشت نفره است شما در صورت تمایل میتوانید تعداد نفرات مورد نظر خود را در این ست تغییر دهید. این ست زیبا و شیک دارای 12 ماه گارانتی است.

 

طراحی مبل راحتی سارین

 

مبل سارین دارای طراحی منحصر بفرد و خاص می باشد که این جذابیت را مدیون ترکیب دو سبک اسپرت و کلاسیک در طراحی و ساخت خود می باشد این مبل با داشتن کوسن های شیک بر روی کاناپه دارای جذابیت خاصی است در طراحی پایه های رنگی از ابزارآلات خاص نجاری مورد استفاده قرار گرفته شده است. مبل تک نفره این ست شکیل دارای دسته های باریک و کوچکتر نسبت به سایر مدلهای مرسوم در بازار می باشد نشمین این مبل به دلیل استفاده از اسفنج های فوق العاده با کیفیت و بسیار راحت می باشد. همچنین استفاده از چرخ های دیجیتالی در طراحی پشتی و تکیه گاه که دارای طرحهای زیبای لوزی است زیبایی و جذابیت چشم نوازی را به آن بخشیده . در قسمت پایه های این مبل از پایه های چوبی با طراحی کلاسیک و بسیار ظریف بکار گرفته شده است که تضاد آن با ظاهر اسپرت مبل ست راحتی ساریت را چشم نواز نموده است.

اسکلت وکلاف داخلی مبل راحتی سارین از جنس چوب روس  است. چوب روس بسیار مستحکم و با کیفیت می باشد و باعث طول عمر بیشتر مبلمان سارین می شود پایه های ست سارین و قسمت هایی از این مبلمان که دارای نمای رنگی می باشد از جنس چوب راش است استفاده از اسفنج یورولوکس 35 کیلویی با کیفیت در قسمت نشیمن راحتی و کیفیت نشیمن مبل را چندین برابر نموده است و در طولانی مدت کاربر با افت قسمت نشیمن در مبل مواجهه نمی شود.

ویژگی های مبل راحتی سارین

 

 

  • دارای یک سال ضمانت
  • دارای کلاف از جنس چوب روس
  • پایه از جنس چوب طبیعی راش
  • مبل راحتی 8 نفره
  • استفاده از بهترین متریال موجود در ساخت
  • نوع  پارچه و رنگ مبلمان به انتخاب مشتری

 

 

 مبل راحتی سارین

 

 



:: برچسب‌ها: مبل , مبل راحتی , مبل سارین , جهیزیه , یاتای ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد